CRM software
Boeken over de toepassing, selectie en implementatie van CRM oplossingen
Boeken over de toepassing, selectie en implementatie van CRM oplossingen
Wat is CRM software, wat zijn mogelijkheden en voordelen voor uw organisatie
Iedere organisatie heeft relaties: klanten, leveranciers, patiënten, leden of anderen waarmee contact wordt onderhouden. Met deze relaties bestaat overleg en worden afspraken gemaakt. Er worden gegevens over die relaties bewaard en beheerd. Commerciële informatie over inkopen, verkopen, offertes of prognoses wordt opgeslagen en moet eenvoudig gebruikt kunnen worden. Om dit goed, veilig, betrouwbaar en professioneel te doen, heeft u CRM software nodig. Dit e-boek legt u het belangrijkste erover uit.
Wat u moet weten over het succesvol kiezen en implementeren van CRM software
De selectie van CRM software lijkt van alle typen bedrijfssoftware het eenvoudigst. De meeste bedrijven hebben al ruime ervaring met CRM software, hulp lijkt niet nodig en op basis van goede verhalen van anderen of zogenaamd ‘onafhankelijke’ selectiesites is de shortlist zo gemaakt. Tot de gebruiksperiode aanbreekt en meerdere mensen in de organisatie denken ‘hadden we er maar beter, langer en serieuzer naar gekeken ….’. Dit e-boek helpt u om fouten en verkeerde beslissingen te voorkomen en kansen te benutten.
Bouw de ultieme salesmachine
Salesprocessen digitaliseren steeds verder. Steeds meer bepaalt de inzet van technologie het succes van uw marketing en sales. Wat betekent dit voor uw CRM systeem? Hoe bepaalt dit uw keuze? Op welke manier moet u rekening houden met de rol van social media of artificial intelligence bij het bouwen van uw ‘ultieme salesmachine’? In dit boek leest u de antwoorden. De boodschap: wie slim gebruik maakt van moderne technologie bereikt meer klanten, versnelt het verkoopproces en verkoopt meer.
Je CRM in lijn met customer experience voor betrokken medewerkers en klanten
Door onderscheidend klantgericht te ondernemen kunt u met succes uw businessdoelstellingen behalen, zoals omzet, retentie of efficiency. Daarbij zijn twee uitdagingen. Aan de ene kant moeten de CRM software, processen en data op orde zijn. Aan de andere kant gaat het om de juiste cultuur in uw organisatie. Dit boek neemt u mee in wat er nodig is voor een succesvolle realisatie van beide kanten. Het boek biedt u een stappenplan voor uw oriëntatie op CRM software en de juiste implementatie ervan.
Customer Relationship Management (CRM) for Medium and Small Enterprises
How to find the right solution for effectively connecting with your customers
ICT boeken
Met ICTboekensite.nl geeft het ICT informatiecentrum je een overzicht van gratis en/of te bestellen boeken over zakelijke ICT thema’s, zoals bedrijfssoftware, data, artificial intelligence, softwareontwikkeling, IT beheer en IT management. Met websites, boeken, nieuwsbrieven en andere media is het ICT informatiecentrum sinds 2001 het grootste onafhankelijke informatieplatform over zakelijke ICT toepassingen, digitale innovatie en belangrijke ICT ontwikkelingen.
ICT informatiecentrum
Dorpsstraat 73A – 3941 JL Doorn
Telefoon: 030 227 21 20
E-mail: info@ictinformatiecentrum.nl
Website: ICTinformatiecentrum.nl
Vul je naam en zakelijk e-mailadres in en krijg per mail direct toegang tot alle e-boeken van het ICT informatiecentrum.
Gratis en vrijblijvend. Daarna blijf je via de ICT nieuwsbrief geïnformeerd over nieuwe (gratis) boeken en belangrijke zakelijke ICT ontwikkelingen.